zaterdag 2 oktober 2010

Dag 28: knopjes

Vandaag weer wat geleerd: het verschil tussen dagvlinders en nachtvlinders zijn de 'knopjes' aan de voelsprieten (meer weetjes vind je hier), dus de vlindertjes die ik haak zijn allemaal dagvlindertjes tot nu toe.
Bij deze Atalanta is dat goed te zien, ik zit nog te peinzen over een leuke tekst bij deze foto, voor de fotokaarten met vlinders. Een hele serie is al klaar (kijk maar in de webshop, daar heb ik nu de plaatjes aan toegevoegd). De kaarten zijn er ook 'leeg', dus zonder een tekst, maar ik vind het ook wel bijzonder om een tekst bij een bepaalde vlinder uit te zoeken.

1 opmerking:

  1. Hallo Adriƫnne en Youri,
    Leuk dat ik nu weet wanneer er een nieuw stukje op jullie site staat! Er zijn hier al heel wat vlinders van jullie uitgevlogen...ik ga zo nieuwe bij jullie bestellen :-)
    Groet Lisette

    BeantwoordenVerwijderen