maandag 4 april 2011

Dag 116: nieuwe lente, nieuw initiatief

Vorig jaar heb ik vlinders gehaakt en verkocht ten behoeve van de Stichting Jonge Helden. Hun werk blijft belangrijk, en ik blijf hen zeker steunen maar een nieuwe lente vraagt ook om een nieuwe uitdaging voor mij. Die heb ik afgelopen vrijdag- en zaterdag gevonden. Ik gaf namelijk workshops amigurumi haken waarbij een deel van de opbrengst ten goede kwam aan Rink Ribbon en zag leuke roze wol en katoen... en zo is het idee geboren: 999 vlinder voor Pink Ribbon. Ik ben zaterdag maar meteen begonnen ook, al heb ik nog niet gehoord van Pink Ribbon of ze het een leuk initiatief vinden, de eerste 22 vlinders zijn al af. Een foto is even lastig want door een interne verbouwing ligt mijn kabeltje om de foto's van mijn camera te halen even onbereikbaar... maar dat komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten