woensdag 10 oktober 2012

Dag 183: inspiratie

Meestal haak ik een vlinder met een kleurtje wat me op dat moment uitkomt, je hebt maar een paar meter nodig en mijn laden puilen uit. Maar ik ben wel op zoek naar meer inspiratie. Op Pinterest kwam ik deze geweldig mooie verzameling fleurige vlinders tegen. Helaas werkt de link niet, maar dat mag de pret niet drukken (eigenlijk moet je door het klikken op een foto in Pinterest uitkomen op de plek waar die foto in een blog of op Flickr of op een website staat). Genoeg inspiratie dus voor weer een paar mooie gehaakte vlinders... waar zijn mijn bolletjes? (wat ik verder nog haak zo tussendoor is te volgen op mijn haakblog).

1 opmerking:

  1. Wat heb je een mooie pinterest pagina! Leuk om je blog nu op facebook te kunnen delen :-)

    BeantwoordenVerwijderen