donderdag 2 december 2010

Dag 88: nog meer vlinderideeën

Ik was van plan om nog een paar dagen (tot dag 100) te bloggen, maar kom er achter dat ook daarna nog prima mogelijkheden zijn om kinderen en andere mensen gelukkig te maken met vlindertjes. Omdat mijn kaartjes nog niet op zijn heb ik er nog geen 1000 uitgedeeld denk ik... dus ik ga nog even door.
Vandaag kreeg ik een gehaakt engeltje van zilverdraad van iemand, omdat het haar deed denken aan de vlindertjes die ik haak. Ik ben nu aan het probeern het na te haken, dan zal ik een foto erbij zetten. De bovenkant (de vleugels van de engel) worden inderdaad zo gehaakt als de vleugels van de vlinder, alleen het dubbelvouwen gaat anders omdat je erboven een hoofdje haakt en eronder een wijde rok. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten