woensdag 8 december 2010

Dag 94: eindelijk tijd..

Het is wel grappig, ik heb zelf een artikel geschreven over omgaan met tijd maar vergeet er zelf  naar te luisteren... Te haastig achter alles aanrennen werkt echt niet, dus vandaag maar even heel rustig alles op een rijtje gezet: wat moet er nog af, wat hoeft er eigenlijk niet, welke afspraken zijn er ook al weer gemaakt en even lekker de bezem door alles. Ik dacht dat als ik 100 dagen een blog bij kon houden dat ik mezelf dan bewezen had dat ik het kon en verder zou gaan met de rest van mijn leven, maar eigenlijk is het wel heel leuk. Ik vind alleen doornummeren een beetje overdreven worden, en iedere dag is ook wel veel... dus vanaf volgende week iets onregelmatiger denk ik, maar nog genoeg te melden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten